رپورتاژ آگهی چیست؟
پیرامون عبارت رپورتاژ آگهی ( Advertorial ) و اینکه رپورتاژ آگهی چیست بحثهای بسیاری وجود دارد. رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ است که در فرمت مقاله نگارش میشود. عبارت Advertorial ریشه در دو کلمهي Advertisement و editorial دارد. واژهنامهی وبستر سال ۱۹۴۶ را به عنوان تاریخ تولد این عبارت دانسته است.
در این مقاله از مجموعهی مقالاتی که به منظور آشنایی و آموزش رپورتاژ آگهی تدارک دیده شده است، قصد داریم تا زیر و بم این ابزار مهم و کاربردی را برای تمامی فعالان حوزهی کسبوکار و متخصصین حوزهی بازاریابی تشریح کنیم. در این مقاله موارد زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:
- رپورتاژ آگهی چیست ؟
- چرا رپورتاژ آگهی مهم است؟
- چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
- نکات تکمیلی در نگارش رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی چیست ؟
رپورتاژ آگهی از انواع تبلیغات همسان ( Native ) است که در قالب یک گزارش خبری نگارش میشود و به همین دلیل، اصول و قواعدی در ساختار خود دارد. اولین بار در سال ۱۹۴۶، رپورتاژ آگهی در نشریات مورد استفاده قرار گرفت و با استقبال شدید کسبوکارها مواجه شده بود.
دانستن عمر این نوع نگارش خبری، بیانگر یک نکته است. رپورتاژ آگهی چندان پیر و فرسوده نیست. این سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصص این حوزه در حال رشد و توسعه است. به همین دلیل اگر به دنبال روشی برای دیده شدن هر چه بیشتر کسبوکار خود هستید، پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با چیستی و چرایی آن بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این شما در این مقاله میتوانید با نحوه نگارش این ابزار نیرومند بیشتر آشنا شوید.
.
آگهی ,رپورتاژ ,نگارش ,مقاله ,عبارت ,چیست ,رپورتاژ آگهی ,آگهی چیست ,آشنا شوید ,نگارش میشود ,بیشتر آشنا منبع
درباره این سایت